3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg a kifizetett küldeményem?
A küldemények érkezése két okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg:
a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan.
b) körülbelül minden 10000.-ik küldeményt elveszíti a futár, így ha véletlenül ez előfordulna, ezen eshetőségre biztosításunk van, így Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama.
Körülbelül ugyanilyen kicsi annak is az esélye, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, de miután a küldemény összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül a küldemény, gyorsan kiderül bármilyen hiba.
4. A megrendelést követően pillanatokon belül kaptam egy (automatikus) levelet a rendelésemről, ez visszaigazolás, hogy minden rendben?
Az automatikus visszaigazolás kizárólag a rendszer által küldött érkeztető, azt jelzi, hogy a megrendelését sikeresen elküldte, a rendszer befogadta azt.
Továbbá már az automatikus érkeztetőben szerepel a rendelés össztömege alapján kikalkulált szállítási díj, ami valós információ.
Ezután, amint kollégáink feldolgozzák a rendelést, tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, visszaigazolást küldünk.
Az előreutalás választása vagy személyes átvétel esetén érdemes megvárni a visszaigazolásunkat, mert nem tudjuk minden esetben automatikusan garantálni, hogy megrendelése azonnal átvehető/küldhető, bár a termékeink 90-95%-a azonnal elérhető.
1. Mit tegyek, ha a küldemény határidőhöz kötött, nagyon sürgős?
Ilyen esetekben, miután csak a 90-95%-nyi raktáron lévő termékek esetén tudjuk garantálni a gyors (másnapi*) kiszállítást, a megrendelés elküldése után érdemes telefonon (30/928-2484) megkérdezni, hogy a megrendelt cikkszámú és darabszámú termékeket tudjuk-e azonnal küldeni.
Sürgős esetben érdemes az utánvétes kiszállítást választani, mert egyrészről, ha nem tudjuk azonnal teljesíteni, akkor nem lesz az, hogy Ön kifizeti, esetlegesen stornózzuk, majd mi visszautaljuk az összeget. Másrészről bármilyen banki művelet még az idén bevezetett "4-órás" rendszerrel is időt vesz igénybe.
MEGJEGYZÉSBEN MINDENKÉPPEN SZEREPELTESSE, HOGY: "NAGYON SÜRGŐS"
Ha a megrendelését megkaptuk, ez esetben igyekszünk telefonon egyeztetni Önnel.