3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg a kifizetett küldeményem?
A küldemények érkezése két okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg:
a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan.
b) körülbelül minden 10000.-ik küldeményt elveszíti a futár, így ha véletlenül ez előfordulna, ezen eshetőségre biztosításunk van, így Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama.
Körülbelül ugyanilyen kicsi annak is az esélye, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, de miután a küldemény összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül a küldemény, gyorsan kiderül bármilyen hiba.
1. Mit tegyek, ha a küldemény határidőhöz kötött, nagyon sürgős?
Ilyen esetekben, miután csak a 90-95%-nyi raktáron lévő termékek esetén tudjuk garantálni a gyors (másnapi*) kiszállítást, a megrendelés elküldése után érdemes telefonon (30/928-2484) megkérdezni, hogy a megrendelt cikkszámú és darabszámú termékeket tudjuk-e azonnal küldeni.
Sürgős esetben érdemes az utánvétes kiszállítást választani, mert egyrészről, ha nem tudjuk azonnal teljesíteni, akkor nem lesz az, hogy Ön kifizeti, esetlegesen stornózzuk, majd mi visszautaljuk az összeget. Másrészről bármilyen banki művelet még az idén bevezetett "4-órás" rendszerrel is időt vesz igénybe.
MEGJEGYZÉSBEN MINDENKÉPPEN SZEREPELTESSE, HOGY: "NAGYON SÜRGŐS"
Ha a megrendelését megkaptuk, ez esetben igyekszünk telefonon egyeztetni Önnel.
2. Előreutalás választása esetén készpénzben is befizethető az összeg a bankszámlára?
A visszaigazolt összeget készpénzben is befizetheti a bankszámlára, sőt, postai rózsaszín csekkel is átküldheti a pénzt, vagy bármilyen megoldás lehetséges amivel a visszaigazolás szerinti összeg megérkezik részünkre!