4. A megrendelést követően pillanatokon belül kaptam egy (automatikus) levelet a rendelésemről, ez visszaigazolás, hogy minden rendben?
Az automatikus visszaigazolás kizárólag a rendszer által küldött érkeztető, azt jelzi, hogy a megrendelését sikeresen elküldte, a rendszer befogadta azt.
Továbbá már az automatikus érkeztetőben szerepel a rendelés össztömege alapján kikalkulált szállítási díj, ami valós információ.
Ezután, amint kollégáink feldolgozzák a rendelést, tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, visszaigazolást küldünk.
Az előreutalás választása vagy személyes átvétel esetén érdemes megvárni a visszaigazolásunkat, mert nem tudjuk minden esetben automatikusan garantálni, hogy megrendelése azonnal átvehető/küldhető, bár a termékeink 90-95%-a azonnal elérhető.
6. A központi áruraktárban is átvehetőek a termékek?
Jelenleg kiskereskedelmi kiszolgálás nem történik a raktárunkban, kizárólag az áru összeállítási, ügyfélszolgálati, számlázási munkafolyamatok történnek ott.
Azonban az átvételi pontjainkon egyezetés szerint bármely termékünk megnézhető, megtapintható, megvásárolható készpénzért.
8. Van ingyenes kiszállítás?
Igen!
25.000 ft bruttó értékhatártól átvállaljuk a kiszállítás díját.