6. A központi áruraktárban is átvehetőek a termékek?
Jelenleg kiskereskedelmi kiszolgálás nem történik a raktárunkban, kizárólag az áru összeállítási, ügyfélszolgálati, számlázási munkafolyamatok történnek ott.
Azonban az átvételi pontjainkon egyezetés szerint bármely termékünk megnézhető, megtapintható, megvásárolható készpénzért.
4. A megrendelést követően pillanatokon belül kaptam egy (automatikus) levelet a rendelésemről, ez visszaigazolás, hogy minden rendben?
Az automatikus visszaigazolás kizárólag a rendszer által küldött érkeztető, azt jelzi, hogy a megrendelését sikeresen elküldte, a rendszer befogadta azt.
Továbbá már az automatikus érkeztetőben szerepel a rendelés össztömege alapján kikalkulált szállítási díj, ami valós információ.
Ezután, amint kollégáink feldolgozzák a rendelést, tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, visszaigazolást küldünk.
Az előreutalás választása vagy személyes átvétel esetén érdemes megvárni a visszaigazolásunkat, mert nem tudjuk minden esetben automatikusan garantálni, hogy megrendelése azonnal átvehető/küldhető, bár a termékeink 90-95%-a azonnal elérhető.
2. Előreutalás választása esetén készpénzben is befizethető az összeg a bankszámlára?
A visszaigazolt összeget készpénzben is befizetheti a bankszámlára, sőt, postai rózsaszín csekkel is átküldheti a pénzt, vagy bármilyen megoldás lehetséges amivel a visszaigazolás szerinti összeg megérkezik részünkre!