3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg a kifizetett küldeményem?
A küldemények érkezése két okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg:
a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan.
b) körülbelül minden 10000.-ik küldeményt elveszíti a futár, így ha véletlenül ez előfordulna, ezen eshetőségre biztosításunk van, így Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama.
Körülbelül ugyanilyen kicsi annak is az esélye, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, de miután a küldemény összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül a küldemény, gyorsan kiderül bármilyen hiba.
5. A személyes átvételi pontokon mit keressek?
A személyes átvételi pontok nem hagyományos boltok, hanem kollégáink magáncímei, ahová elviszik a megrendelt árukat, és átadják azt Önnek a megbeszélt időpontban.
Fizetni is nekik kell, és természetesen a termék ugyanúgy számlával érkezik, mintha a központi telephelyen, a raktárunkban venné át a termékeket.
8. Van ingyenes kiszállítás?
Igen!
25.000 ft bruttó értékhatártól átvállaljuk a kiszállítás díját.