4. A megrendelést követően pillanatokon belül kaptam egy (automatikus) levelet a rendelésemről, ez visszaigazolás, hogy minden rendben?
Az automatikus visszaigazolás kizárólag a rendszer által küldött érkeztető, azt jelzi, hogy a megrendelését sikeresen elküldte, a rendszer befogadta azt.
Továbbá már az automatikus érkeztetőben szerepel a rendelés össztömege alapján kikalkulált szállítási díj, ami valós információ.
Ezután, amint kollégáink feldolgozzák a rendelést, tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, visszaigazolást küldünk.
Az előreutalás választása vagy személyes átvétel esetén érdemes megvárni a visszaigazolásunkat, mert nem tudjuk minden esetben automatikusan garantálni, hogy megrendelése azonnal átvehető/küldhető, bár a termékeink 90-95%-a azonnal elérhető.
5. A személyes átvételi pontokon mit keressek?
A személyes átvételi pontok nem hagyományos boltok, hanem kollégáink magáncímei, ahová elviszik a megrendelt árukat, és átadják azt Önnek a megbeszélt időpontban.
Fizetni is nekik kell, és természetesen a termék ugyanúgy számlával érkezik, mintha a központi telephelyen, a raktárunkban venné át a termékeket.
1. Mit tegyek, ha a küldemény határidőhöz kötött, nagyon sürgős?
Ilyen esetekben, miután csak a 90-95%-nyi raktáron lévő termékek esetén tudjuk garantálni a gyors (másnapi*) kiszállítást, a megrendelés elküldése után érdemes telefonon (30/928-2484) megkérdezni, hogy a megrendelt cikkszámú és darabszámú termékeket tudjuk-e azonnal küldeni.
Sürgős esetben érdemes az utánvétes kiszállítást választani, mert egyrészről, ha nem tudjuk azonnal teljesíteni, akkor nem lesz az, hogy Ön kifizeti, esetlegesen stornózzuk, majd mi visszautaljuk az összeget. Másrészről bármilyen banki művelet még az idén bevezetett "4-órás" rendszerrel is időt vesz igénybe.
MEGJEGYZÉSBEN MINDENKÉPPEN SZEREPELTESSE, HOGY: "NAGYON SÜRGŐS"
Ha a megrendelését megkaptuk, ez esetben igyekszünk telefonon egyeztetni Önnel.