1. Mit tegyek, ha a küldemény határidőhöz kötött, nagyon sürgős?
Ilyen esetekben, miután csak a 90-95%-nyi raktáron lévő termékek esetén tudjuk garantálni a gyors (másnapi*) kiszállítást, a megrendelés elküldése után érdemes telefonon (30/928-2484) megkérdezni, hogy a megrendelt cikkszámú és darabszámú termékeket tudjuk-e azonnal küldeni.
Sürgős esetben érdemes az utánvétes kiszállítást választani, mert egyrészről, ha nem tudjuk azonnal teljesíteni, akkor nem lesz az, hogy Ön kifizeti, esetlegesen stornózzuk, majd mi visszautaljuk az összeget. Másrészről bármilyen banki művelet még az idén bevezetett "4-órás" rendszerrel is időt vesz igénybe.
MEGJEGYZÉSBEN MINDENKÉPPEN SZEREPELTESSE, HOGY: "NAGYON SÜRGŐS"
Ha a megrendelését megkaptuk, ez esetben igyekszünk telefonon egyeztetni Önnel.
2. Előreutalás választása esetén készpénzben is befizethető az összeg a bankszámlára?
A visszaigazolt összeget készpénzben is befizetheti a bankszámlára, sőt, postai rózsaszín csekkel is átküldheti a pénzt, vagy bármilyen megoldás lehetséges amivel a visszaigazolás szerinti összeg megérkezik részünkre!
6. A központi áruraktárban is átvehetőek a termékek?
Jelenleg kiskereskedelmi kiszolgálás nem történik a raktárunkban, kizárólag az áru összeállítási, ügyfélszolgálati, számlázási munkafolyamatok történnek ott.
Azonban az átvételi pontjainkon egyezetés szerint bármely termékünk megnézhető, megtapintható, megvásárolható készpénzért.