2. Előreutalás választása esetén készpénzben is befizethető az összeg a bankszámlára?
A visszaigazolt összeget készpénzben is befizetheti a bankszámlára, sőt, postai rózsaszín csekkel is átküldheti a pénzt, vagy bármilyen megoldás lehetséges amivel a visszaigazolás szerinti összeg megérkezik részünkre!
3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg a kifizetett küldeményem?
A küldemények érkezése két okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg:
a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan.
b) körülbelül minden 10000.-ik küldeményt elveszíti a futár, így ha véletlenül ez előfordulna, ezen eshetőségre biztosításunk van, így Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama.
Körülbelül ugyanilyen kicsi annak is az esélye, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, de miután a küldemény összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül a küldemény, gyorsan kiderül bármilyen hiba.
6. A központi áruraktárban is átvehetőek a termékek?
Jelenleg kiskereskedelmi kiszolgálás nem történik a raktárunkban, kizárólag az áru összeállítási, ügyfélszolgálati, számlázási munkafolyamatok történnek ott.
Azonban az átvételi pontjainkon egyezetés szerint bármely termékünk megnézhető, megtapintható, megvásárolható készpénzért.