6. A központi áruraktárban is átvehetőek a termékek?
Jelenleg kiskereskedelmi kiszolgálás nem történik a raktárunkban, kizárólag az áru összeállítási, ügyfélszolgálati, számlázási munkafolyamatok történnek ott.
Azonban az átvételi pontjainkon egyezetés szerint bármely termékünk megnézhető, megtapintható, megvásárolható készpénzért.
8. Van ingyenes kiszállítás?
Igen!
25.000 ft bruttó értékhatártól átvállaljuk a kiszállítás díját.
3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg a kifizetett küldeményem?
A küldemények érkezése két okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg:
a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan.
b) körülbelül minden 10000.-ik küldeményt elveszíti a futár, így ha véletlenül ez előfordulna, ezen eshetőségre biztosításunk van, így Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama.
Körülbelül ugyanilyen kicsi annak is az esélye, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, de miután a küldemény összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül a küldemény, gyorsan kiderül bármilyen hiba.