4.2. Tájékoztató - vásárlástól való elállás esetén elállási minta
Címzett: Otthon-Barkács-Kreatív Photoline Kft. postai cím: 1143 Budapest, Gizella út 22A, e-mail cím: szerszam@inch.huAlulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………………………………………… A fogyasztó neve: ……………………………………………………………………………………………………A fogyasztó címe: …………………………………………………………………………………………………… A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (ha online bankkártyával fizettél, hagyd üresen, akkor az eredeti fizetés szerint juttatjuk vissza a pénzt) : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………A fogyasztó aláírása: (papíron tett nyilatkozat esetén) ………………………………………………………………………………… Kelt:
2.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
Az árukra és digitális szolgáltatásokra vonatkozó szavatosságnál a korábbi hat hónapról egy évre nő az időszak, amikor a termékkel kapcsolatos minőségi kifogás esetén a vállalkozás oldalán van a bizonyítási teher. A vásárlástól számított egy évig tehát a kereskedőnek kell igazolnia a hiba okát nemcsak hazánkban, hanem uniós szabályváltozásról lévén szó az EU teljes területén is.A teljesítéstől számított 12 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a mi vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított 12 hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
1.3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg időben a kifizetett küldeményem?
A küldemények érkezése három okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg:
a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan.
b) körülbelül minden 10000. küldeményt elveszíti a futár, ha ez véletlenül az Ön csomagjával fordulna elő, erre az esetre biztosításunk van. Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama.
c) előfordulhat, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, viszont a küldemény az összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül, így gyorsan kiderül bármilyen hiba.
Ha mi bármilyen hibát észlelünk a fentebbi esetekből, azonnal értesítjük Önt e-mailben vagy telefonon.
Ha Ön észlel hibát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon:
szerszam(kukac)inch.hu
+36204147000