A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Otthon-Barkács-Kreatív Photoline Kft. (székhelye: 9169 Maglóca, Arany J. u. 7.; cégjegyzékszám: 08-09-028234 és cégbíróság neve: Győri Törvényszék Cégbírósága, mint Cégbíróság; adószáma: (HU)23767489208; képviseli: Papp Gábor ügyvezető, a továbbiakban: Szolgáltató) és az Otthon-Barkács-Kreatív Photoline Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
REGISZTRÁCIÓ, MEGRENDELÉS MENETE
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.inch.hu weboldalon található elektronikus piactéren (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik.
Szolgáltató által üzemeltetett Webáruházban történő vásárlás megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
A Webáruház szolgáltatásait a Szolgáltató valamennyi vásárlója és regisztrált viszonteladó partnere jogosult igénybe venni, amennyiben érvényesen leadja rendelését illetve regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
Megegyezés függvényében viszonteladónak tekinthetőek többek között: boltok, üzletek, oktatási intézmények, gyártó, termelő egységek (a továbbiakban: Viszonteladó).
Viszonteladónak regisztrálni szükséges, adatai és aláírási címpéldány másolatának elküldésével (emailben, levélben, vagy személyesen bemutatva).
Szükséges adatok: szervezet megnevezése, címe, szállítási címe ha eltér, adószám, kapcsolattartó neve, telefon + e-mail elérhetősége.
Végfelhasználók számára is ajánlott a regisztráció, regisztrált vásárlóinkat további kedvezményekkel várjuk oldalunkon.
A Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor erre.
Megrendelés leadása történhet:
- webshop felületen keresztül: gyors és rutinszerű teljesítés érdekében preferált megoldás, ráadásul a regisztrált és webes felületen leadott megrendelőink kedvezményt kapnak. A megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a „Megrendelés véglegesítése” gombra kattintással.
- e-mail címünkre küldött megrendeléssel, saját adatok és termékek cikkszám (név), darabszám tételes megadásával.
-telefonon történő megrendeléssel
Pótrendelés: A rendelés elküldése után pótrendelésre weben, e-mailen vagy telefonon keresztül van lehetőség legkésőbb a csomagküldés előtt, amennyiben még nem lett becsomagolva a megrendelt áru. A pótrendelés a normál megrendeléssel megegyező feltételek szerint történik, annyiban, hogy ha még nem történt meg a csomagolás és kiszállítás, összesítve számoljuk a csomagküldés költségeit, így Ügyfelünknek nem kell kétszer fizetnie a postázási díjakat.
A felek között ily módon – magyar nyelven - létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.
A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Az Ügyfél a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A megrendeléseket nem iktatjuk.
A megrendelt terméket Ügyfél – előzetes jelzés alapján – személyesen átveheti a Szolgáltató telephelyén a nyitvatartási időben vagy más a webáruházban megadott címeken.
Raktárunkban a megrendelt terkmékek a rendelése alapján kerülnek beszerzésre lengyelországi gyűjtőraktárból, amennyiben a budapesti raktárunkban nem elérhetőek. Amennyiben lengyelországi címről kell a szerszámokat hozni, az esetben, a szállítás hosszabb időt is igénybe vehet.
A weboldalon kiválasztott és megvásárolt termékeket Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolás szerint szállítja ki az Ügyfél által a megrendelés során jelzett szállítási címre.
Ügyfél termék megrendelése esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az Ügyfél bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó vagy a cég munkatársa az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni arról.
2. TERMÉKJELLEMZŐK
A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Továbbá bármilyen technikai kérdés esetén e-mailben, telefonon az ügyfélszolgálatot keresve szívesen nyújtunk segítséget, javaslatot, információt.
3. ÁRAK
A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett, egy mennyiségi egységre vonatkozó ár, mely tartalmazza az általános forgalmi adót - 2012 évtől a webshopon árusított termékkörök esetében 27% illetőleg ezzel megegyező áfájú a rendszer által megadott szállítási díj is, függetlenül annak módjától. A kedvezménnyel rendelkező Ügyfelek, a rájuk vonatkozó kedvezményekre természetesen jogosultak, melyet érvényesítünk az adott kedvezmény szerinti feltételekkel.
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, így például a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg valamilyen hiba miatt pl. "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árú, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél dönthet vásárlási szándékáról.
4. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEINK, DÍJAK
Szállítási díjainkat olyan kedvező költségstruktúrával nyújtjuk, hogy minden Ügyfelünk megelégedéssel vehesse azt igénybe. Az itt szereplő szállítási díjak webáruházunkban történő rendelés leadása esetén érvényesek.
- Amennyiben a megrendelése között előfordul törékeny áru (pl. védőszemüveg), akkor sem számítunk fel törékeny felárat, azonban törékeny termékek küldése mindenkor futárral lehetséges.
- Legnagyobb terjedelem: bármilyen az oldalon szereplő termék szállítása korlátozások nélkül megoldott Magyarország területén a megadott szállítási díjak szerint. Nincsen súly vagy méretkorlátozás.
- Szállítási határidők: a raktárról elérhető termékeket szép sorban küldjük Vevői megrendelések sorrendjében, előreutalás esetén a pénz beérkezését követően adjuk fel, két munkanapos szállítási határidővel kerül kiküldésre a küldemény, kisméretű, (jellemzően postai) küldemény esetén a posta által vállalt határidők szerint történik a kézbesítés, mely általában szintén 2 munkanap alatt érkezik meg.
-SÜRGŐS RENDELÉSI IGÉNY: Ha szorítanak a határidők, jelezze, hogy időben megkaphassa a rendelését. Amennyiben jelzi, hogy “azonnal” szükség van a termékre, előreutalás esetén a pénz beérkezésének napján/másnapján*, utánvétel esetén a megrendelés napján** elküldésre kerül elsőbbségi küldeményként, melyet követően 24-48*** órán belüli (* 16 óráig beérkező pénz esetén aznapi feladás, eztutáni pénzbeérkezés esetén másnapi feladás)
(** 16 óráig beérkező megrendelés esetén aznapi feladás, ezt követően másnapi feladás )
(*** A futárszolgálat az esetek 99%-ában másnap megpróbálja kiszállítani a feladott csomagokat – amennyiben Ön is elérhető a címen – jellemzően telefonon is keresi, ha nem tudná átadni)
Fenti határidő alól kivételt képeznek vis maior események: különleges időjárási körülmények (pl. hó torlasz), szállítói körben bekövetkező események, Vevő által megadott téves vagy pontatlan cím, Vevő aznap nem elérhető a megadott címen.
Továbbá nagyobb, nem háztartási mennyiségben rendelt termékek esetén általában 5-10 munkanap a termék leszállítási határideje partnereinktől, külföldről, jellemzően az EU-ból hozott termékeknek.
Nem viszonteladó végfelhasználó Vásárlóinknak:
- 25.000 Ft-tól ingyenes kiszállítást vállalunk ezen összeg alatti esetben: a webáruházban ismertetett mindenkori díjak szerint, összesített tömeg alapján számolódik.
Viszonteladóinknak:
Viszonteladók esetén a minimális rendelési mennyiség első vásárlás esetén 50.000.- Ft+áfa.
- Nettó 50.000 Ft-os vásárlási összegtől díjmentes.
A rendelés véglegesítése során megjelenő tömegadatok nem feltétlenül a termékek ténylegesen mérhető tömege, időnként a megfelelő szállítási díj kalkuláció érdekében technikai jellegű “súlyok”, így a tömegadatok kizárólag tájékoztató jellegűek!
5. FIZETÉS, ÁTVÉTEL
Bár a termékek jórészt raktárról elérhetőek, érdemes megvárni visszaigazolásunkat.
Fizetés, átvétel lehetséges készpénzzel személyesen, előreutalással, bankkártyával vagy utánvétes fizetési móddal egyaránt.
Az átutaláshoz szükséges adatok
OTP Banknál vezetett forint folyószámlaszám:
Kedvezményezett: Otthon-Barkács-Kreatív Photoline Kft.
Bankszámlaszám: 11719001-22470463
Külföldről történő utaláshoz:
Bankszámlaszám IBAN kódja: HU74 Swift kód: BUDAHUHB
Átutalási megjegyzés: rendelés azonosítószáma (pl. # 001-4507)
6. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Cégünk az elektronikus (folyamatosan fogadjuk az e-maileket) és telefonos (munkaidőben) ügyfélszolgálatán folyamatosan kapcsolatot tart partnereivel. Székhelyén a mindenkori nyitvatartási idő szerinti személyes ügyfélszolgálatot is biztosít partnerek részére:
Telephelyi címünk: 1143 Budapest, Gizella út 22.
Kapcsolattartó neve: Papp Gábor
Tel.: 0036305280360
E-mail cím: szerszam@inch.hu
7. GARANCIA, SZAVATOSSÁG – JÓTÁLLUNK MAGUNKÉRT
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A Polgári Törvénykönyv és az internetes kereskedelmet szabályozó rendelkezések értelmében a Központi címünkön, Csomagpontjainkon vásárlóknak és csomagküldéssel vásárló végfelhasználóinknak – továbbiakban Fogyasztónak legalább 8 munkanapot kell biztosítanunk az elállási időre. Nálunk nyugodtan kipróbálhatja, megismerheti a termékeket, a megvásárolt termékek számlázott dátumához képest 30 naptári napot biztosítunk erre a lehetőségre, ami természetesen nem csorbítja a minimális 8 munkanapos időszakot.
Kérem vegye figyelembe, hogy ezen feltételek a normál forgalmú, egységcsomagolásban kapható háztartási mennyiségekben kiszolgált termékekre vonatkoznak.
Olyan egyedileg igényelt, egyedileg gyártatott, vagy egyedi kiszerelési egységekben, Vevő specifikációja szerint megadott és vásárolt termékek esetében, illetve nagy, nem háztartási mennyiségben vásárolt, és emiatt jellemzően Vevői rendelés szerint gyártott, gyártatott termékek esetén nem áll módunkban a fentebbiek szerinti visszavételre.
A garantált rögzítés és Fogyasztó szempontjából előnytelen esetleges jogviták elkerülése érdekében szükséges, hogy Fogyasztó elállási szándékát utólagosan is visszakereshető, bizonyítható módon fejezze ki felénk, amelyre az írásbeli forma (tértivevényes levél vagy e-mail) a legalkalmasabb.
Webáruházunk kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat haladéktalanul, az elállást követően, de legkésőbb 15 napon belül visszatéríti.
Amennyiben a megrendelése valamilyen szempontból tévesen, hibásan, pontatlanul került rögzítésre, kérjük mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot a kölcsönös eredményes és korrekt eljárás megvalósítása érdekében.
A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, illetve amennyiben úgy érzi, panaszát nem bíráltuk el megfelelően, Fogyasztónak joga van a panasz bejelentéséhez, és a jogorvoslathoz.
Fogyasztó a következő helyekhez fordulhat (panasz bejelentési szintek növekvő sorrendben):
• Ügyfélszolgálat (írásos bejelentést kérünk – hivatalos levél, vagy e-mail, vagy személyesen, ahol dokumentáljuk panaszát írásban)
Elérhetőségeink bejelentéshez: fentebb leírt címünk és elérhetőségeink.
• Önkormányzati jegyzői szint
dr. Szeles Gábor
Iroda: Szent Imre tér 10., I. em. 7.
Telefonszám: 427-6125
Jegyzői fogadónap: minden hónap első hétfője, 14-16 óráig
• Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1077 Budapest, Dohány u. 30/b.
levelek@fogyasztovedelem.hu
Fax: (06-1) 269-6591
• Békéltető Testületi szint
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
8. EGYEBEK
A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együttjáró hibalehetőségek elfogadását.
A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
A Szolgáltató az Ügyfelek által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetőleg amennyiben Ügyfél által felhatalmazást kap, a negyedévenként várhatóan egyszeri hírlevél küldéséhez használja. A Szolgáltató az Ügyfelek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el (--> pl. a fuvarozó, postázó cégnek az adatok megadása a kézbesítés teljesíthetősége érdekében). A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint jár el.
A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF feltételeit bármikor módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
Budapest, 2016. Január 30.