2.12. A kellékszavatosság meghatározása közérthetően
A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.Az adásvételi szerződésekben az eladó ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából fontos körülmény.
4.2. Tájékoztató - vásárlástól való elállás esetén elállási minta
Címzett: Otthon-Barkács-Kreatív Photoline Kft. postai cím: 1143 Budapest, Gizella út 22A, e-mail cím: szerszam@inch.huAlulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………………………………………… A fogyasztó neve: ……………………………………………………………………………………………………A fogyasztó címe: …………………………………………………………………………………………………… A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (ha online bankkártyával fizettél, hagyd üresen, akkor az eredeti fizetés szerint juttatjuk vissza a pénzt) : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………A fogyasztó aláírása: (papíron tett nyilatkozat esetén) ………………………………………………………………………………… Kelt:
1.3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg időben a kifizetett küldeményem?
A küldemények érkezése három okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg:
a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan.
b) körülbelül minden 10000. küldeményt elveszíti a futár, ha ez véletlenül az Ön csomagjával fordulna elő, erre az esetre biztosításunk van. Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama.
c) előfordulhat, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, viszont a küldemény az összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül, így gyorsan kiderül bármilyen hiba.
Ha mi bármilyen hibát észlelünk a fentebbi esetekből, azonnal értesítjük Önt e-mailben vagy telefonon.
Ha Ön észlel hibát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon:
szerszam(kukac)inch.hu
+36204147000