Termékkategóriák

Kategóriák

Csavarkulcs

Dugókulcs és kiegészítő

Impakt (gépi) dugókulcs és kellék

Nyomatékkulcs-, és sokszorozó

Levegős szerszámok

Csavarhúzó és bitfej

Fogó, csőfogó, szorító

Kőműves szerszámok

Villanyszerelési szerszám

Ütő szerszám

Vágóeszköz

Szorító, rögzítő szerszám

Mérő-vizsgáló műszer, eszköz

Szerszám tárolás

Benzines szivattyú

Benzines áramfejlesztő

Légkompresszor

Jármű javítási eszköz, felszerelés

Védőfelszerelés

Kerti szerszám

Értékvédelem

Fúrás, csavarozás

Bádogos szerszám

Csempézés, burkolás

Üvegezés

Kőműves munkák

Festés, mázolás

Asztalos munkák

Fémmegmunkálás

Műanyaghegesztés

Tetőfedés, kémény karbantartás

Felülettakarás és takarítás

Vízvezetékszerelés

Biztonságtechnika

Rögzítőeszköz

Mérőeszköz

Állványozás

Hobbi-barkács

Munkavédelem

Fogók

Fúrás, csavarozás, vésés

Villanyszerelés

Autószerelés, járműjavítás

Tároló és szállító eszközök

Kerti munkák

Háztartási kellékek

Fürdőszoba felszerelések

Konyhai felszerelések

munkaeszköz | kéziszerszám webáruház

Gyakori kérdések

» 1. FIZETÉS, ÁTVÉTEL, SZÁLLÍTÁS

» 1.1. Mit tegyek, ha a küldemény határidőhöz kötött, nagyon sürgős?

» 1.2. Előreutalás választása esetén készpénzben is befizethető az összeg a bankszámlára?

» 1.3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg időben a kifizetett küldeményem?

» 1.4. A megrendelést követően pillanatokon belül kaptam egy (automatikus) levelet a rendelésemről, ez visszaigazolás, hogy minden rendben?

» 1.5. Milyen személyes átvételi lehetőségek vannak?

» 1.5.1. 0-24 átvételi pontról bővebben

» 1.6. A központi áruraktárban is átvehetőek a termékek?

» 1.7. Miért ilyen meglepően kedvezőek az árak?

» 1.8. Van ingyenes kiszállítás?

» 1.9. Mit lehet tudni a Yato szerszámokról?

» 2. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

» 2.1. Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

» 2.2. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

» 2.3. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

» 2.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

» 2.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

» 2.6. Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

» 2.7. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

» 2.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

» 2.9. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

» 2.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

» 2.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

» 2.12. A kellékszavatosság meghatározása közérthetően

» 2.13. A termékszavatosság meghatározása közérthetően

» 3. JÓTÁLLÁS

» 3.1. Mit jelent a jótállás?

» 3.2. Mikor érvényesíthető a jótállási igény?

» 3.3. A dolog tulajdonjogának átruházása esetén érvényes a jótállás?

» 3.4. Kötelező jótállás esetén mik a jogszabály által meghatározott "sávos" értékhatárok?

» 3.5. Mik a javítási határidők kötelező jótállás alá eső termékeknél?

» 3.6. Hogyan változik a jótállás ideje a javításra kerülő termékek esetén?

» 3.7. Milyen módon állítható ki jótállási jegy?

» 3.8. A jótállás érvényesítéséhez szükség van a termék csomagolására?

» 3.9. Mi a jótállás kezdő időpontja beüzemeléshez kötött termékek esetén?

» 3.10. Szakvélemény szükséges-e, és kérése esetén mik a kötelező tartalmi elemei?

» 3.11. Hova viheti a fogyasztó a terméket, ha a vásárlást követően meghibásodott?

» 3.12. Hogyan értesül a kereskedő a szervízben történő kijavítási lehetőségekről?

» 3.13. Mely termékekre vonatkozik a 3.4. pontban ismertetett, "sávos" kötelező jótállás 2021. január 1-től?

» 4. ELÁLLÁS MEGRENDELÉSTŐL, VÁSÁRLÁSTÓL

» 4.1. Mik a fogyasztó lehetőségei, jogai, ha szeretne elállni termék vásárlásakor?

» 4.2. Tájékoztató - vásárlástól való elállás esetén elállási minta

» 5. ÚJDONSÁGOK A SZAVATOSSÁGI ÉS JÓTÁLLÁSI ELŐÍRÁSOKBAN

Gyors infók

1143 Budapest, Gizella út 22.

Nyitvatartás: lásd itt


Telefonszámok:

+36204140000

+36204147000

E-mail cím:

szerszam(kukac)inch.hu

Utoljára megtekintve

Hosszabbító kábel 4-es …

Hosszabbító kábel 4-es elosztóval, kapcsolóval, 5m Ár: 4 290 .-FtEgységár: 4 290 .-Ft /darab

Zuhanyfej tartó

Zuhanyfej tartó Ár: 1 990 .-FtEgységár: 1 990 .-Ft /darab

Kábeldob 30m

Kábeldob 30m Ár: 21 890 .-FtEgységár: 19 260 .-Ft /darab

Kiemelt termékek

Ládabontó, pajszer

Ládabontó, pajszer Ár: 7 090 .-FtEgységár: 7 090 .-Ft /darab

Spanifer 50mm 10m 2000/4000 …

Spanifer 50mm 10m 2000/4000 daN Ár: 10 290 .-FtEgységár: 10 290 .-Ft /darab

Gyakori kérdések

2.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. JÓTÁLLÁS

Kérem, olvassa el alábbiakban részletezett jogait.

3.5. Mik a javítási határidők kötelező jótállás alá eső termékeknél?

A) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék (lásd: 3.4. pont) első alkalommal hibásodik meg és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítja, hogy a termék nem javítható, akkor a vállalkozás 8 napon belül köteles cserélni a terméket. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a vásárló részére.B) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék (lásd: 3.4. pont) meghibásodik és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítása szerint a termék javítható, akkor a vállalkozásnak a korábbi szabályoknak megfelelően ezután is törekednie kell a termék 15 napon belüli javítására. Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. Ennek célja, hogy a vásárló tudja azt, hogy meddig kell a terméket nélkülöznie. A tájékoztatást a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvételi igazolásra alkalmas más módon kaphatja meg legkésőbb a javításra átadástól számított 15. napon.C) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó terméket (lásd: 3.4. pont) 30 napon belül nem tudja megjavítani a vállalkozás/szervíz, akkor a vállalkozás 8 napon belül cserélni köteles a terméket, tehát a fogyasztó egy új terméket kap. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó (vásárló) részére.D) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék (lásd: 3.4. pont) a harmadik javítást követően újból meghibásodik, akkor a vállalkozás 8 napon belül köteles cserélni a terméket, tehát negyedik alkalommal már nem ragaszkodhat a javításhoz a vállalkozás. A háromszori javítás nem ugyanazon hibára vonatkozik. Tehát nem azt értjük rajta, hogy a termék háromszor ugyanazt a hibát produkálja pl.: 3-szor elromlik a kapcsoló, hanem 3-szori hiba függetlenül attól, hogy összefüggnek-e, pl.: elromlik a kapcsoló, rossz a motor, kiszakad a vezetékHa a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó (vásárló) részére.