Termékkategóriák

Kategóriák

Csavarkulcs

Dugókulcs és kiegészítő

Impakt (gépi) dugókulcs és kellék

Nyomatékkulcs-, és sokszorozó

Levegős szerszámok

Csavarhúzó és bitfej

Fogó, csőfogó, szorító

Kőműves szerszámok

Villanyszerelési szerszám

Ütő szerszám

Vágóeszköz

Szorító, rögzítő szerszám

Mérő-vizsgáló műszer, eszköz

Szerszám tárolás

Benzines szivattyú

Benzines áramfejlesztő

Légkompresszor

Jármű javítási eszköz, felszerelés

Védőfelszerelés

Kerti szerszám

Értékvédelem

Fúrás, csavarozás

Bádogos szerszám

Csempézés, burkolás

Üvegezés

Kőműves munkák

Festés, mázolás

Asztalos munkák

Fémmegmunkálás

Műanyaghegesztés

Tetőfedés, kémény karbantartás

Felülettakarás és takarítás

Vízvezetékszerelés

Biztonságtechnika

Rögzítőeszköz

Mérőeszköz

Állványozás

Hobbi-barkács

Munkavédelem

Fogók

Fúrás, csavarozás, vésés

Villanyszerelés

Autószerelés, járműjavítás

Tároló és szállító eszközök

Kerti munkák

Háztartási kellékek

Fürdőszoba felszerelések

Konyhai felszerelések

munkaeszköz | kéziszerszám webáruház

Gyakori kérdések

» 1. FIZETÉS, ÁTVÉTEL, SZÁLLÍTÁS

» 1.1. Mit tegyek, ha a küldemény határidőhöz kötött, nagyon sürgős?

» 1.2. Előreutalás választása esetén készpénzben is befizethető az összeg a bankszámlára?

» 1.3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg időben a kifizetett küldeményem?

» 1.4. A megrendelést követően pillanatokon belül kaptam egy (automatikus) levelet a rendelésemről, ez visszaigazolás, hogy minden rendben?

» 1.5. Milyen személyes átvételi lehetőségek vannak?

» 1.5.1. 0-24 átvételi pontról bővebben

» 1.6. A központi áruraktárban is átvehetőek a termékek?

» 1.7. Miért ilyen meglepően kedvezőek az árak?

» 1.8. Van ingyenes kiszállítás?

» 1.9. Mit lehet tudni a Yato szerszámokról?

» 2. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

» 2.1. Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

» 2.2. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

» 2.3. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

» 2.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

» 2.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

» 2.6. Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

» 2.7. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

» 2.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

» 2.9. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

» 2.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

» 2.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

» 2.12. A kellékszavatosság meghatározása közérthetően

» 2.13. A termékszavatosság meghatározása közérthetően

» 3. JÓTÁLLÁS

» 3.1. Mit jelent a jótállás?

» 3.2. Mikor érvényesíthető a jótállási igény?

» 3.3. A dolog tulajdonjogának átruházása esetén érvényes a jótállás?

» 3.4. Kötelező jótállás esetén mik a jogszabály által meghatározott "sávos" értékhatárok?

» 3.5. Mik a javítási határidők kötelező jótállás alá eső termékeknél?

» 3.6. Hogyan változik a jótállás ideje a javításra kerülő termékek esetén?

» 3.7. Milyen módon állítható ki jótállási jegy?

» 3.8. A jótállás érvényesítéséhez szükség van a termék csomagolására?

» 3.9. Mi a jótállás kezdő időpontja beüzemeléshez kötött termékek esetén?

» 3.10. Szakvélemény szükséges-e, és kérése esetén mik a kötelező tartalmi elemei?

» 3.11. Hova viheti a fogyasztó a terméket, ha a vásárlást követően meghibásodott?

» 3.12. Hogyan értesül a kereskedő a szervízben történő kijavítási lehetőségekről?

» 3.13. Mely termékekre vonatkozik a 3.4. pontban ismertetett, "sávos" kötelező jótállás 2021. január 1-től?

» 4. ELÁLLÁS MEGRENDELÉSTŐL, VÁSÁRLÁSTÓL

» 4.1. Mik a fogyasztó lehetőségei, jogai, ha szeretne elállni termék vásárlásakor?

» 4.2. Tájékoztató - vásárlástól való elállás esetén elállási minta

» 5. ÚJDONSÁGOK A SZAVATOSSÁGI ÉS JÓTÁLLÁSI ELŐÍRÁSOKBAN

Gyors infók

1143 Budapest, Gizella út 22.

Nyitvatartás: lásd itt


Telefonszámok:

+36204140000

+36204147000

E-mail cím:

szerszam(kukac)inch.hu

Utoljára megtekintve

Racsnis légkulcs 1/2"

Racsnis légkulcs 1/2" Ár: 17 190 .-FtEgységár: 17 190 .-Ft /darab

Lapos véső 450mm

Lapos véső 450mm Ár: 5 590 .-FtEgységár: 5 590 .-Ft /darab

Satu 40mm

Satu 40mm Ár: 2 590 .-FtEgységár: 2 590 .-Ft /darab

Kiemelt termékek

Sittes zsák 80 liter extra …

Sittes zsák 80 liter extra erős 10db/cs Ár: 2 590 .-FtEgységár: 2 590 .-Ft /darab

Gyorscsatlakozó ellendarab …

Gyorscsatlakozó ellendarab külső menetes 1/2" Ár: 1 490 .-FtEgységár: 1 490 .-Ft /darab

Gyakori kérdések

2.12. A kellékszavatosság meghatározása közérthetően

A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.Az adásvételi szerződésekben az eladó ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából fontos körülmény.

2.3. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

A jogszabály előírja, hogy együttműködési kötelezettségünk alapján a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül kötelesek vagyunk kifogásunkat a kötelezettel közölni. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év. A webáruházunkban minden termék új, kivéve, ha valamely termék adatlapján kifejezetten feltűntetjük, hogy használt termékről van szó.

3.12. Hogyan értesül a kereskedő a szervízben történő kijavítási lehetőségekről?

A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá eső termékek esetében a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást, kereskedőt a termék kijavítását követő öt munkanapon belül a javítás elvégzéséről. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni erről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása előreláthatóan tizenöt napnál hosszabb időt vesz igénybe, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a javítás várható idejéről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása nem lehetséges harminc nap alatt, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül.