Termékkategóriák

Kategóriák

Csavarkulcs

Dugókulcs és kiegészítő

Impakt (gépi) dugókulcs és kellék

Nyomatékkulcs-, és sokszorozó

Levegős szerszámok

Csavarhúzó és bitfej

Fogó, csőfogó, szorító

Kőműves szerszámok

Villanyszerelési szerszám

Ütő szerszám

Vágóeszköz

Szorító, rögzítő szerszám

Mérő-vizsgáló műszer, eszköz

Szerszám tárolás

Benzines szivattyú

Benzines áramfejlesztő

Légkompresszor

Jármű javítási eszköz, felszerelés

Védőfelszerelés

Kerti szerszám

Értékvédelem

Fúrás, csavarozás

Bádogos szerszám

Csempézés, burkolás

Üvegezés

Kőműves munkák

Festés, mázolás

Asztalos munkák

Fémmegmunkálás

Műanyaghegesztés

Tetőfedés, kémény karbantartás

Felülettakarás és takarítás

Vízvezetékszerelés

Biztonságtechnika

Rögzítőeszköz

Mérőeszköz

Állványozás

Hobbi-barkács

Munkavédelem

Fogók

Fúrás, csavarozás, vésés

Villanyszerelés

Autószerelés, járműjavítás

Tároló és szállító eszközök

Kerti munkák

Háztartási kellékek

Fürdőszoba felszerelések

Konyhai felszerelések

munkaeszköz | kéziszerszám webáruház

Kiszállítással

» 1. Milyen módokon szállítunk ki?

Az alapvető kiszállítási módok a következőek:

a) utánvétes szállítást választ ki a megrendelés véglegesítésekor, majd az MPL futárnak személyesen fizet áruátvételkor

b) bankkártyával is fizethet, ez esetben a a rendszer által visszaigazolt, szállítással növelt összeget a megrendelés véglegesítésekor az oldal biztonságos banki oldalra irányítja, ahol a normál módon megadva az adatait, kezdeményezi a fizetést

c) előre átutalja a bankszámlánkra a fizetendőt. Kiszállítás a pénz beérkezése után történik!

d) sürgős kiszállítási mód: bármelyik fenti mód választható, de az utánvétes megoldás a javasolt.

A lényeg, hogy mindenképpen jelezze megjegyzésben, emailben vagy telefonon, hogy mi a szállítási határidő, amíg szeretné a rendelés megérkezését!

» 2. Mik a szállítási díjak, mik a legkedvezőbb szállítási díjak?

a) utánvétes kiszállítás utánvét díja:

     Áruértéktől függetlenül 250 ft, erre jön rá a súly szerinti szállítási díj

b) utalásos (bankkártyás, készpénzbefizetés bankba, átutalás bankszámlára, rózsaszín csekk, stb.) fizetés esetén díj a súly függvényében kerül meghatározásra.

» 3. Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen?

A futár kétszeri kézbesítést vállal, így ha előszőr nem találja a megadott címen, értesítést hagy és/vagy telefonon próbál egyeztetni Önnel.

Ezért mindig érdemes megadni egy vagy két telefont amin valaki a kézbesítés előrelátható időszaka alatt "mindig" elérhető.

Bármilyen kérdés, probléma esetén nyugodtan keressen minket, segítünk megoldani minden nehézséget, szállítási ügyet.

Gyors infók

1143 Budapest, Gizella út 22.

Nyitvatartás: lásd itt


Telefonszámok:

+36204140000

+36204147000

E-mail cím:

szerszam(kukac)inch.hu

Kiemelt termékek

Zuhanyfej tartó 3 funkciós

Zuhanyfej tartó 3 funkciós Ár: 2 490 .-FtEgységár: 2 190 .-Ft /darab

Menetfúró kézi M14 3db

Menetfúró kézi M14 3db Ár: 7 390 .-FtEgységár: 7 390 .-Ft /darab

Gyakori kérdések

3.12. Hogyan értesül a kereskedő a szervízben történő kijavítási lehetőségekről?

A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá eső termékek esetében a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást, kereskedőt a termék kijavítását követő öt munkanapon belül a javítás elvégzéséről. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni erről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása előreláthatóan tizenöt napnál hosszabb időt vesz igénybe, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a javítás várható idejéről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása nem lehetséges harminc nap alatt, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül.

2.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

2.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.