Termékkategóriák

Kategóriák

Csavarkulcs

Dugókulcs és kiegészítő

Impakt (gépi) dugókulcs és kellék

Nyomatékkulcs-, és sokszorozó

Levegős szerszámok

Csavarhúzó és bitfej

Fogó, csőfogó, szorító

Kőműves szerszámok

Villanyszerelési szerszám

Ütő szerszám

Vágóeszköz

Szorító, rögzítő szerszám

Mérő-vizsgáló műszer, eszköz

Szerszám tárolás

Benzines szivattyú

Benzines áramfejlesztő

Légkompresszor

Jármű javítási eszköz, felszerelés

Védőfelszerelés

Kerti szerszám

Értékvédelem

Fúrás, csavarozás

Bádogos szerszám

Csempézés, burkolás

Üvegezés

Kőműves munkák

Festés, mázolás

Asztalos munkák

Fémmegmunkálás

Műanyaghegesztés

Tetőfedés, kémény karbantartás

Felülettakarás és takarítás

Vízvezetékszerelés

Biztonságtechnika

Rögzítőeszköz

Mérőeszköz

Állványozás

Hobbi-barkács

Munkavédelem

Fogók

Fúrás, csavarozás, vésés

Villanyszerelés

Autószerelés, járműjavítás

Tároló és szállító eszközök

Kerti munkák

Háztartási kellékek

Fürdőszoba felszerelések

Konyhai felszerelések

munkaeszköz | kéziszerszám webáruház

Kiszállítással

» 1. Milyen módokon szállítunk ki?

Az alapvető kiszállítási módok a következőek:

a) utánvétes szállítást választ ki a megrendelés véglegesítésekor, majd az MPL futárnak személyesen fizet áruátvételkor

b) bankkártyával is fizethet, ez esetben a a rendszer által visszaigazolt, szállítással növelt összeget a megrendelés véglegesítésekor az oldal biztonságos banki oldalra irányítja, ahol a normál módon megadva az adatait, kezdeményezi a fizetést

c) előre átutalja a bankszámlánkra a fizetendőt. Kiszállítás a pénz beérkezése után történik!

d) sürgős kiszállítási mód: bármelyik fenti mód választható, de az utánvétes megoldás a javasolt.

A lényeg, hogy mindenképpen jelezze megjegyzésben, emailben vagy telefonon, hogy mi a szállítási határidő, amíg szeretné a rendelés megérkezését!

» 2. Mik a szállítási díjak, mik a legkedvezőbb szállítási díjak?

a) utánvétes kiszállítás utánvét díja:

     Áruértéktől függetlenül 250 ft, erre jön rá a súly szerinti szállítási díj

b) utalásos (bankkártyás, készpénzbefizetés bankba, átutalás bankszámlára, rózsaszín csekk, stb.) fizetés esetén díj a súly függvényében kerül meghatározásra.

» 3. Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen?

A futár kétszeri kézbesítést vállal, így ha előszőr nem találja a megadott címen, értesítést hagy és/vagy telefonon próbál egyeztetni Önnel.

Ezért mindig érdemes megadni egy vagy két telefont amin valaki a kézbesítés előrelátható időszaka alatt "mindig" elérhető.

Bármilyen kérdés, probléma esetén nyugodtan keressen minket, segítünk megoldani minden nehézséget, szállítási ügyet.

Gyors infók

1143 Budapest, Gizella út 22.

Nyitvatartás: lásd itt


Telefonszámok:

+36204140000

+36204147000

E-mail cím:

szerszam(kukac)inch.hu

Utoljára megtekintve

Homlokpánt rostélyos …

Homlokpánt rostélyos arcvédővel és zajvédővel Ár: 8 490 .-FtEgységár: 8 490 .-Ft /darab

Üthető rozsdamentes acél …

Üthető rozsdamentes acél spakli 6cm műanyag nyéllel Ár: 819 .-FtEgységár: 819 .-Ft /darab

Tűreszelő készlet 5db-os

Tűreszelő készlet 5db-os Ár: 879 .-FtEgységár: 879 .-Ft /darab

Kiemelt termékek

Autó emelő ollós 1,2t

Autó emelő ollós 1,2t Ár: 16 190 .-FtEgységár: 16 190 .-Ft /darab

Csillag-villáskulcs 14 mm

Csillag-villáskulcs 14 mm Ár: 649 .-FtEgységár: 649 .-Ft /darab

Gyakori kérdések

3.5. Mik a javítási határidők kötelező jótállás alá eső termékeknél?

A) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék (lásd: 3.4. pont) első alkalommal hibásodik meg és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítja, hogy a termék nem javítható, akkor a vállalkozás 8 napon belül köteles cserélni a terméket. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a vásárló részére.B) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék (lásd: 3.4. pont) meghibásodik és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítása szerint a termék javítható, akkor a vállalkozásnak a korábbi szabályoknak megfelelően ezután is törekednie kell a termék 15 napon belüli javítására. Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. Ennek célja, hogy a vásárló tudja azt, hogy meddig kell a terméket nélkülöznie. A tájékoztatást a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvételi igazolásra alkalmas más módon kaphatja meg legkésőbb a javításra átadástól számított 15. napon.C) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó terméket (lásd: 3.4. pont) 30 napon belül nem tudja megjavítani a vállalkozás/szervíz, akkor a vállalkozás 8 napon belül cserélni köteles a terméket, tehát a fogyasztó egy új terméket kap. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó (vásárló) részére.D) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék (lásd: 3.4. pont) a harmadik javítást követően újból meghibásodik, akkor a vállalkozás 8 napon belül köteles cserélni a terméket, tehát negyedik alkalommal már nem ragaszkodhat a javításhoz a vállalkozás. A háromszori javítás nem ugyanazon hibára vonatkozik. Tehát nem azt értjük rajta, hogy a termék háromszor ugyanazt a hibát produkálja pl.: 3-szor elromlik a kapcsoló, hanem 3-szori hiba függetlenül attól, hogy összefüggnek-e, pl.: elromlik a kapcsoló, rossz a motor, kiszakad a vezetékHa a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó (vásárló) részére.

1.2. Előreutalás választása esetén készpénzben is befizethető az összeg a bankszámlára?

A visszaigazolt összeget készpénzben is befizetheti a bankszámlára.

1.5.1. 0-24 átvételi pontról bővebben

Feltöltés alatt.