Termékkategóriák

Kategóriák

Csavarkulcs

Dugókulcs és kiegészítő

Impakt (gépi) dugókulcs és kellék

Nyomatékkulcs-, és sokszorozó

Levegős szerszámok

Csavarhúzó és bitfej

Fogó, csőfogó, szorító

Kőműves szerszámok

Villanyszerelési szerszám

Ütő szerszám

Vágóeszköz

Szorító, rögzítő szerszám

Mérő-vizsgáló műszer, eszköz

Szerszám tárolás

Benzines szivattyú

Benzines áramfejlesztő

Légkompresszor

Jármű javítási eszköz, felszerelés

Védőfelszerelés

Kerti szerszám

Értékvédelem

Fúrás, csavarozás

Bádogos szerszám

Csempézés, burkolás

Üvegezés

Kőműves munkák

Festés, mázolás

Asztalos munkák

Fémmegmunkálás

Műanyaghegesztés

Tetőfedés, kémény karbantartás

Felülettakarás és takarítás

Vízvezetékszerelés

Biztonságtechnika

Rögzítőeszköz

Mérőeszköz

Állványozás

Hobbi-barkács

Munkavédelem

Fogók

Fúrás, csavarozás, vésés

Villanyszerelés

Autószerelés, járműjavítás

Tároló és szállító eszközök

Kerti munkák

Háztartási kellékek

Fürdőszoba felszerelések

Konyhai felszerelések

munkaeszköz | kéziszerszám webáruház

Kiszállítással

» 1. Milyen módokon szállítunk ki?

Az alapvető kiszállítási módok a következőek:

a) utánvétes szállítást választ ki a megrendelés véglegesítésekor, majd az MPL futárnak személyesen fizet áruátvételkor

b) bankkártyával is fizethet, ez esetben a a rendszer által visszaigazolt, szállítással növelt összeget a megrendelés véglegesítésekor az oldal biztonságos banki oldalra irányítja, ahol a normál módon megadva az adatait, kezdeményezi a fizetést

c) előre átutalja a bankszámlánkra a fizetendőt. Kiszállítás a pénz beérkezése után történik!

d) sürgős kiszállítási mód: bármelyik fenti mód választható, de az utánvétes megoldás a javasolt.

A lényeg, hogy mindenképpen jelezze megjegyzésben, emailben vagy telefonon, hogy mi a szállítási határidő, amíg szeretné a rendelés megérkezését!

» 2. Mik a szállítási díjak, mik a legkedvezőbb szállítási díjak?

a) utánvétes kiszállítás utánvét díja:

     Áruértéktől függetlenül 250 ft, erre jön rá a súly szerinti szállítási díj

b) utalásos (bankkártyás, készpénzbefizetés bankba, átutalás bankszámlára, rózsaszín csekk, stb.) fizetés esetén díj a súly függvényében kerül meghatározásra.

» 3. Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen?

A futár kétszeri kézbesítést vállal, így ha előszőr nem találja a megadott címen, értesítést hagy és/vagy telefonon próbál egyeztetni Önnel.

Ezért mindig érdemes megadni egy vagy két telefont amin valaki a kézbesítés előrelátható időszaka alatt "mindig" elérhető.

Bármilyen kérdés, probléma esetén nyugodtan keressen minket, segítünk megoldani minden nehézséget, szállítási ügyet.

Gyors infók

1143 Budapest, Gizella út 22.

Nyitvatartás: lásd itt


Telefonszámok:

+36204140000

+36204147000

E-mail cím:

szerszam(kukac)inch.hu

Kiemelt termékek

Rezgő csiszoló 135W

Rezgő csiszoló 135W Ár: 10 690 .-FtEgységár: 10 690 .-Ft /darab

Forrasztóhuzal

Forrasztóhuzal Ár: 16 090 .-FtEgységár: 16 090 .-Ft /darab

Gyakori kérdések

3.12. Hogyan értesül a kereskedő a szervízben történő kijavítási lehetőségekről?

A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá eső termékek esetében a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást, kereskedőt a termék kijavítását követő öt munkanapon belül a javítás elvégzéséről. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni erről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása előreláthatóan tizenöt napnál hosszabb időt vesz igénybe, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a javítás várható idejéről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása nem lehetséges harminc nap alatt, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül.

1.4. A megrendelést követően pillanatokon belül kaptam egy (automatikus) levelet a rendelésemről, ez visszaigazolás, hogy minden rendben?

Az automatikus visszaigazolás kizárólag a rendszer által küldött érkeztető, azt jelzi, hogy a megrendelését sikeresen elküldte, a rendszer befogadta azt. Továbbá már az automatikus érkeztetőben szerepel a rendelés össztömege alapján kikalkulált szállítási díj, ami valós információ. Ezután, amint kollégáink feldolgozzák a rendelést, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, visszaigazolást küldünk. Az előreutalás választása vagy személyes átvétel esetén érdemes megvárni a visszaigazolásunkat, mert nem tudjuk minden esetben automatikusan garantálni, hogy megrendelése azonnal átvehető/küldhető, bár a termékeink 90-95%-a azonnal elérhető.

1.5. Milyen személyes átvételi lehetőségek vannak?

Személyesen kétféleképpen veheti át csomagját: a) raktáráruházunkban, a 1143 Budapest, Gizella út 22a címen, nyitvatartási időben. Ha ezt az opciót választja, mindenképp várja meg kollégánk értesítését, hogy csomagja átvehető, összekészített állapotban van-e, mire Ön megérkezik érte. b) 0-24 órás átvevőpontunkon, zárható csomagszekrényből ugyanitt, ahol nyitvatártási időn túl is átveheti az előre már kifizetett terméke(ke)t.