1.7. Miért ilyen meglepően kedvezőek az árak?
Tévedés, hogy mi lennénk a legolcsóbbak, gyenge minőségű termékeket ennél olcsóbban is be lehet szerezni.
Azonban az, hogy egy ilyen kizárólag minőségi termékkörből álló szerszámválasztékot ilyen kedvező áron tudunk adni, annak köszönhető, hogy nagyon kedvező költségstruktúrával, magas hatékonysággal, a folyamatokat komplex informatikai háttér segítségével automatizáltan intézzük. Így a termékek árának különben jelentős hányadát kitevő, rárakódó költségektől mentes az árazási politikánk.
A legkisebb értékű termékektől eltekintve általában még kiszállítással együtt is jobban megéri így nálunk vásárolni. Amennyiben pedig kisebb értékű vásárlást szeretne, és Budapesten meg tudja oldani valamelyik címünkön a személyes átvételt, akkor az egy kedvező megoldás lehet Ön számára.
1.4. A megrendelést követően pillanatokon belül kaptam egy (automatikus) levelet a rendelésemről, ez visszaigazolás, hogy minden rendben?
Az automatikus visszaigazolás kizárólag a rendszer által küldött érkeztető, azt jelzi, hogy a megrendelését sikeresen elküldte, a rendszer befogadta azt.
Továbbá már az automatikus érkeztetőben szerepel a rendelés össztömege alapján kikalkulált szállítási díj, ami valós információ.
Ezután, amint kollégáink feldolgozzák a rendelést, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, visszaigazolást küldünk.
Az előreutalás választása vagy személyes átvétel esetén érdemes megvárni a visszaigazolásunkat, mert nem tudjuk minden esetben automatikusan garantálni, hogy megrendelése azonnal átvehető/küldhető, bár a termékeink 90-95%-a azonnal elérhető.
1.3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg időben a kifizetett küldeményem?
A küldemények érkezése három okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg:
a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan.
b) körülbelül minden 10000. küldeményt elveszíti a futár, ha ez véletlenül az Ön csomagjával fordulna elő, erre az esetre biztosításunk van. Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama.
c) előfordulhat, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, viszont a küldemény az összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül, így gyorsan kiderül bármilyen hiba.
Ha mi bármilyen hibát észlelünk a fentebbi esetekből, azonnal értesítjük Önt e-mailben vagy telefonon.
Ha Ön észlel hibát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon:
szerszam(kukac)inch.hu
+36204147000