Termékkategóriák

Kategóriák

Csavarkulcs

Dugókulcs és kiegészítő

Impakt (gépi) dugókulcs és kellék

Nyomatékkulcs-, és sokszorozó

Levegős szerszámok

Csavarhúzó és bitfej

Fogó, csőfogó, szorító

Kőműves szerszámok

Villanyszerelési szerszám

Ütő szerszám

Vágóeszköz

Szorító, rögzítő szerszám

Mérő-vizsgáló műszer, eszköz

Szerszám tárolás

Benzines szivattyú

Benzines áramfejlesztő

Légkompresszor

Jármű javítási eszköz, felszerelés

Védőfelszerelés

Kerti szerszám

Értékvédelem

Fúrás, csavarozás

Bádogos szerszám

Csempézés, burkolás

Üvegezés

Kőműves munkák

Festés, mázolás

Asztalos munkák

Fémmegmunkálás

Műanyaghegesztés

Tetőfedés, kémény karbantartás

Felülettakarás és takarítás

Vízvezetékszerelés

Biztonságtechnika

Rögzítőeszköz

Mérőeszköz

Állványozás

Hobbi-barkács

Munkavédelem

Fogók

Fúrás, csavarozás, vésés

Villanyszerelés

Autószerelés, járműjavítás

Tároló és szállító eszközök

Kerti munkák

Háztartási kellékek

Fürdőszoba felszerelések

Konyhai felszerelések

munkaeszköz | kéziszerszám webáruház

Kiszállítással

» 1. Milyen módokon szállítunk ki?

Az alapvető kiszállítási módok a következőek:

a) utánvétes szállítást választ ki a megrendelés véglegesítésekor, majd az MPL futárnak személyesen fizet áruátvételkor

b) bankkártyával is fizethet, ez esetben a a rendszer által visszaigazolt, szállítással növelt összeget a megrendelés véglegesítésekor az oldal biztonságos banki oldalra irányítja, ahol a normál módon megadva az adatait, kezdeményezi a fizetést

c) előre átutalja a bankszámlánkra a fizetendőt. Kiszállítás a pénz beérkezése után történik!

d) sürgős kiszállítási mód: bármelyik fenti mód választható, de az utánvétes megoldás a javasolt.

A lényeg, hogy mindenképpen jelezze megjegyzésben, emailben vagy telefonon, hogy mi a szállítási határidő, amíg szeretné a rendelés megérkezését!

» 2. Mik a szállítási díjak, mik a legkedvezőbb szállítási díjak?

a) utánvétes kiszállítás utánvét díja:

     Áruértéktől függetlenül 250 ft, erre jön rá a súly szerinti szállítási díj

b) utalásos (bankkártyás, készpénzbefizetés bankba, átutalás bankszámlára, rózsaszín csekk, stb.) fizetés esetén díj a súly függvényében kerül meghatározásra.

» 3. Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen?

A futár kétszeri kézbesítést vállal, így ha előszőr nem találja a megadott címen, értesítést hagy és/vagy telefonon próbál egyeztetni Önnel.

Ezért mindig érdemes megadni egy vagy két telefont amin valaki a kézbesítés előrelátható időszaka alatt "mindig" elérhető.

Bármilyen kérdés, probléma esetén nyugodtan keressen minket, segítünk megoldani minden nehézséget, szállítási ügyet.

Gyors infók

1143 Budapest, Gizella út 22.

Nyitvatartás: lásd itt


Telefonszámok:

+36204140000

+36204147000

E-mail cím:

szerszam(kukac)inch.hu

Utoljára megtekintve

Komposztáló740l

Komposztáló740l Ár: 26 390 .-FtEgységár: 26 390 .-Ft /darab

Kalapácsnyél 10.0kg 90cm

Kalapácsnyél 10.0kg 90cm Ár: 1 990 .-FtEgységár: 1 990 .-Ft /darab

Kiemelt termékek

Galvanizált kötöződrót …

Galvanizált kötöződrót 2x50m Ár: 1 049 .-FtEgységár: 1 049 .-Ft /darab

Csillag-villáskulcs 28 mm

Csillag-villáskulcs 28 mm Ár: 3 390 .-FtEgységár: 3 390 .-Ft /darab

Gyakori kérdések

3.4. Kötelező jótállás esetén mik a jogszabály által meghatározott "sávos" értékhatárok?

A kötelező jótállási idő függ a termék árától.Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a fogyasztót megilletik a kellékszavatossági jogok.10.001 - 100.000 Ft eladási ár esetén a kötelező jótállás 1 év.100.001 - 250.000 Ft eladási ár esetén a kötelező jótállás 2 év.250.000 Ft felett a kötelező jótállás 3 év.

3. JÓTÁLLÁS

Kérem, olvassa el alábbiakban részletezett jogait.

1.3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg időben a kifizetett küldeményem?

A küldemények érkezése három okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg: a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan. b) körülbelül minden 10000. küldeményt elveszíti a futár, ha ez véletlenül az Ön csomagjával fordulna elő, erre az esetre biztosításunk van. Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama. c) előfordulhat, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, viszont a küldemény az összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül, így gyorsan kiderül bármilyen hiba. Ha mi bármilyen hibát észlelünk a fentebbi esetekből, azonnal értesítjük Önt e-mailben vagy telefonon. Ha Ön észlel hibát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon: szerszam(kukac)inch.hu +36204147000