» 1. Milyen módokon szállítunk ki?
Az alapvető kiszállítási módok a következőek:
a) utánvétes szállítást választ ki a megrendelés véglegesítésekor, majd az MPL futárnak személyesen fizet áruátvételkor
b) bankkártyával is fizethet, ez esetben a a rendszer által visszaigazolt, szállítással növelt összeget a megrendelés véglegesítésekor az oldal biztonságos banki oldalra irányítja, ahol a normál módon megadva az adatait, kezdeményezi a fizetést
c) előre átutalja a bankszámlánkra a fizetendőt. Kiszállítás a pénz beérkezése után történik!
d) sürgős kiszállítási mód: bármelyik fenti mód választható, de az utánvétes megoldás a javasolt.
A lényeg, hogy mindenképpen jelezze megjegyzésben, emailben vagy telefonon, hogy mi a szállítási határidő, amíg szeretné a rendelés megérkezését!
» 2. Mik a szállítási díjak, mik a legkedvezőbb szállítási díjak?
a) utánvétes kiszállítás utánvét díja:
Áruértéktől függetlenül 250 ft, erre jön rá a súly szerinti szállítási díj
b) utalásos (bankkártyás, készpénzbefizetés bankba, átutalás bankszámlára, rózsaszín csekk, stb.) fizetés esetén díj a súly függvényében kerül meghatározásra.
» 3. Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen?
A futár kétszeri kézbesítést vállal, így ha előszőr nem találja a megadott címen, értesítést hagy és/vagy telefonon próbál egyeztetni Önnel.
Ezért mindig érdemes megadni egy vagy két telefont amin valaki a kézbesítés előrelátható időszaka alatt "mindig" elérhető.
Bármilyen kérdés, probléma esetén nyugodtan keressen minket, segítünk megoldani minden nehézséget, szállítási ügyet.