1.5. Milyen személyes átvételi lehetőségek vannak?
Személyesen kétféleképpen veheti át csomagját:
a) raktáráruházunkban, a 1143 Budapest, Gizella út 22a címen, nyitvatartási időben.
Ha ezt az opciót választja, mindenképp várja meg kollégánk értesítését, hogy csomagja átvehető, összekészített állapotban van-e, mire Ön megérkezik érte.
b) 0-24 órás átvevőpontunkon, zárható csomagszekrényből ugyanitt, ahol nyitvatártási időn túl is átveheti az előre már kifizetett terméke(ke)t.
2.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön az inch.hu webshopot üzemeltető vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
3.7. Milyen módon állítható ki jótállási jegy?
Továbbra is megmarad a lehetőség, hogy papíron, nyomtatott formában adja át a jótállási jegyet a fogyasztónak a vállalkozás. Azonban a vállalkozás dönthet úgy is, hogy a jótállási jegyet elektronikus úton adja a termék mellé, mind online vásárlás, mind üzletben történő vásárlás esetén. Az elektronikus úton átadott jótállási jegyet nevezzük e-jótállási jegynek. A vállalkozás dönti tehát el, hogy papír alapon vagy elektronikus formában adja át a vásárló részére a jótállási jegyet. Az e-jótállási jegyet legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon kell átadnia a vállalkozásnak a fogyasztó részére. Az e-jótállási jegy érkezhet e-mail formájában vagy letölthető dokumentumként vagy felhasználói fiókba küldöttként vagy applikáción keresztül. További újdonság, hogy az elektronikusan átadott számla egyben jótállási jegy is lehet abban az esetben, ha tartalma megfelel a jótállási jegyre vonatkozó összes előírásnak.