3.12. Hogyan értesül a kereskedő a szervízben történő kijavítási lehetőségekről?
A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá eső termékek esetében a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást, kereskedőt a termék kijavítását követő öt munkanapon belül a javítás elvégzéséről. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni erről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása előreláthatóan tizenöt napnál hosszabb időt vesz igénybe, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a javítás várható idejéről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása nem lehetséges harminc nap alatt, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül.
1.5. Milyen személyes átvételi lehetőségek vannak?
Személyesen kétféleképpen veheti át csomagját:
a) raktáráruházunkban, a 1143 Budapest, Gizella út 22a címen, nyitvatartási időben.
Ha ezt az opciót választja, mindenképp várja meg kollégánk értesítését, hogy csomagja átvehető, összekészített állapotban van-e, mire Ön megérkezik érte.
b) 0-24 órás átvevőpontunkon, zárható csomagszekrényből ugyanitt, ahol nyitvatártási időn túl is átveheti az előre már kifizetett terméke(ke)t.
2.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön az inch.hu webshopot üzemeltető vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.