3.11. Hova viheti a fogyasztó a terméket, ha a vásárlást követően meghibásodott?
A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében a jótállási igény érvényesítésének helye lehet a vállalkozás székhelye, telephelye, fióktelepe és a javítószolgálat is. A fogyasztó döntheti el, hogy melyikhez fordul kijavítás iránti igényével. A módosítás célja az volt, hogy elkerülhető legyen az a gyakorlat, hogy a jótállási igény intézését a vállalkozás a székhelyére teszi, így például egy békéscsabai fogyasztónak a budaörsi telephelyre kellene utazni a jótállási igények intézése érdekében.
1.4. A megrendelést követően pillanatokon belül kaptam egy (automatikus) levelet a rendelésemről, ez visszaigazolás, hogy minden rendben?
Az automatikus visszaigazolás kizárólag a rendszer által küldött érkeztető, azt jelzi, hogy a megrendelését sikeresen elküldte, a rendszer befogadta azt.
Továbbá már az automatikus érkeztetőben szerepel a rendelés össztömege alapján kikalkulált szállítási díj, ami valós információ.
Ezután, amint kollégáink feldolgozzák a rendelést, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, visszaigazolást küldünk.
Az előreutalás választása vagy személyes átvétel esetén érdemes megvárni a visszaigazolásunkat, mert nem tudjuk minden esetben automatikusan garantálni, hogy megrendelése azonnal átvehető/küldhető, bár a termékeink 90-95%-a azonnal elérhető.
1.5. Milyen személyes átvételi lehetőségek vannak?
Személyesen kétféleképpen veheti át csomagját:
a) raktáráruházunkban, a 1143 Budapest, Gizella út 22a címen, nyitvatartási időben.
Ha ezt az opciót választja, mindenképp várja meg kollégánk értesítését, hogy csomagja átvehető, összekészített állapotban van-e, mire Ön megérkezik érte.
b) 0-24 órás átvevőpontunkon, zárható csomagszekrényből ugyanitt, ahol nyitvatártási időn túl is átveheti az előre már kifizetett terméke(ke)t.