2.3. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
A jogszabály előírja, hogy együttműködési kötelezettségünk alapján a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül kötelesek vagyunk kifogásunkat a kötelezettel közölni. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év. A webáruházunkban minden termék új, kivéve, ha valamely termék adatlapján kifejezetten feltűntetjük, hogy használt termékről van szó.
1.5. Milyen személyes átvételi lehetőségek vannak?
Személyesen kétféleképpen veheti át csomagját:
a) raktáráruházunkban, a 1143 Budapest, Gizella út 22a címen, nyitvatartási időben.
Ha ezt az opciót választja, mindenképp várja meg kollégánk értesítését, hogy csomagja átvehető, összekészített állapotban van-e, mire Ön megérkezik érte.
b) 0-24 órás átvevőpontunkon, zárható csomagszekrényből ugyanitt, ahol nyitvatártási időn túl is átveheti az előre már kifizetett terméke(ke)t.
1.1. Mit tegyek, ha a küldemény határidőhöz kötött, nagyon sürgős?
Csak a raktáron lévő termékek esetén tudjuk vállalni a gyors kiszállítást, a megrendelés elküldése előtt érdemes telefonon (+36204140000) megkérdezni, hogy a megrendelt cikkszámú és darabszámú termékeket tudjuk-e azonnal küldeni.
Sürgős esetben érdemes az utánvétes kiszállítást választani, mert bármilyen bankszámlánkra elutalt pénzösszeg beérkezésének ellenőrzése még "azonnali utalás" esetén is pár munkanapot igénybe vehet. Az utánvétes kiszállítás esetén nem végzünk ilyen ellenőrzést, mivel Ön mint vásárlónk nem előre fizet, hanem csomagja átvételével egy időben.
MEGJEGYZÉSBEN MINDENKÉPPEN SZEREPELTESSE, HOGY: "NAGYON SÜRGŐS"
Ha a megrendelését megkaptuk, ez esetben igyekszünk telefonon egyeztetni Önnel.