3.11. Hova viheti a fogyasztó a terméket, ha a vásárlást követően meghibásodott?
A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében a jótállási igény érvényesítésének helye lehet a vállalkozás székhelye, telephelye, fióktelepe és a javítószolgálat is. A fogyasztó döntheti el, hogy melyikhez fordul kijavítás iránti igényével. A módosítás célja az volt, hogy elkerülhető legyen az a gyakorlat, hogy a jótállási igény intézését a vállalkozás a székhelyére teszi, így például egy békéscsabai fogyasztónak a budaörsi telephelyre kellene utazni a jótállási igények intézése érdekében.
1.9. Mit lehet tudni a Yato szerszámokról?
Tartósság, tökéletes megmunkálás, kivitelezés, kiváló anyagból és magas minőségű acélból készült eszközök: ezekkel jellemezhető röviden a Yato szerszám.
Jellemző felhasználása a következő területeken történik:
- autójavító műhelyek, szerelők
- építkezési munkák
- kerti, otthoni munkához ( a kerti szerszámok termékkategóriája)
A Yato kézi és pneumatikus szerszámok számos iparágban előszeretettel használtak, a nagy teljesítményigényű ipari alkalmazások és szervízszolgáltatók igényeihez jól alkalmazkodó paletta és a szerszámok ellenállósága, tartóssága miatt jó választás a Yato szerszám.
Yato - nem játékra való!
2.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.