1.1. Mit tegyek, ha a küldemény határidőhöz kötött, nagyon sürgős?
Csak a raktáron lévő termékek esetén tudjuk vállalni a gyors kiszállítást, a megrendelés elküldése előtt érdemes telefonon (+36204140000) megkérdezni, hogy a megrendelt cikkszámú és darabszámú termékeket tudjuk-e azonnal küldeni.
Sürgős esetben érdemes az utánvétes kiszállítást választani, mert bármilyen bankszámlánkra elutalt pénzösszeg beérkezésének ellenőrzése még "azonnali utalás" esetén is pár munkanapot igénybe vehet. Az utánvétes kiszállítás esetén nem végzünk ilyen ellenőrzést, mivel Ön mint vásárlónk nem előre fizet, hanem csomagja átvételével egy időben.
MEGJEGYZÉSBEN MINDENKÉPPEN SZEREPELTESSE, HOGY: "NAGYON SÜRGŐS"
Ha a megrendelését megkaptuk, ez esetben igyekszünk telefonon egyeztetni Önnel.
1.6. A központi áruraktárban is átvehetőek a termékek?
Igen. Kiskereskedelmi kiszolgálás is történik raktárunkban.
Ugyanitt bármely termékünk megnézhető, megtapintható, megvásárolható, ha épp raktáron van.
3.9. Mi a jótállás kezdő időpontja beüzemeléshez kötött termékek esetén?
Egyes kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékek esetében beüzemelés szükséges a termék, például beépíthető tűzhely vagy áramfejlesztő generátor használatához. Előfordulhat, hogy a beüzemelésre a vásárláshoz képest később kerül sor. Ha ezt a fogyasztó a vásárlást követő 6 hónapon túl teszi meg, akkor a jótállás kezdő időpontja a termék átadásának (a vásárlásnak) a napja lesz. Ha a vásárlást követő 6 hónapon belül üzemelik be a terméket, akkor a beüzemelés napján kezdődik a jótállási idő.