1.3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg időben a kifizetett küldeményem?
A küldemények érkezése három okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg:
a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan.
b) körülbelül minden 10000. küldeményt elveszíti a futár, ha ez véletlenül az Ön csomagjával fordulna elő, erre az esetre biztosításunk van. Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama.
c) előfordulhat, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, viszont a küldemény az összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül, így gyorsan kiderül bármilyen hiba.
Ha mi bármilyen hibát észlelünk a fentebbi esetekből, azonnal értesítjük Önt e-mailben vagy telefonon.
Ha Ön észlel hibát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon:
szerszam(kukac)inch.hu
+36204147000
3.7. Milyen módon állítható ki jótállási jegy?
Továbbra is megmarad a lehetőség, hogy papíron, nyomtatott formában adja át a jótállási jegyet a fogyasztónak a vállalkozás. Azonban a vállalkozás dönthet úgy is, hogy a jótállási jegyet elektronikus úton adja a termék mellé, mind online vásárlás, mind üzletben történő vásárlás esetén. Az elektronikus úton átadott jótállási jegyet nevezzük e-jótállási jegynek. A vállalkozás dönti tehát el, hogy papír alapon vagy elektronikus formában adja át a vásárló részére a jótállási jegyet. Az e-jótállási jegyet legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon kell átadnia a vállalkozásnak a fogyasztó részére. Az e-jótállási jegy érkezhet e-mail formájában vagy letölthető dokumentumként vagy felhasználói fiókba küldöttként vagy applikáción keresztül. További újdonság, hogy az elektronikusan átadott számla egyben jótállási jegy is lehet abban az esetben, ha tartalma megfelel a jótállási jegyre vonatkozó összes előírásnak.
4.2. Tájékoztató - vásárlástól való elállás esetén elállási minta
Címzett: Otthon-Barkács-Kreatív Photoline Kft. postai cím: 1143 Budapest, Gizella út 22A, e-mail cím: szerszam@inch.huAlulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………………………………………… A fogyasztó neve: ……………………………………………………………………………………………………A fogyasztó címe: …………………………………………………………………………………………………… A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (ha online bankkártyával fizettél, hagyd üresen, akkor az eredeti fizetés szerint juttatjuk vissza a pénzt) : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………A fogyasztó aláírása: (papíron tett nyilatkozat esetén) ………………………………………………………………………………… Kelt: