3.4. Kötelező jótállás esetén mik a jogszabály által meghatározott "sávos" értékhatárok?
A kötelező jótállási idő függ a termék árától.Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a fogyasztót megilletik a kellékszavatossági jogok.10.001 - 100.000 Ft eladási ár esetén a kötelező jótállás 1 év.100.001 - 250.000 Ft eladási ár esetén a kötelező jótállás 2 év.250.000 Ft felett a kötelező jótállás 3 év.
1.1. Mit tegyek, ha a küldemény határidőhöz kötött, nagyon sürgős?
Csak a raktáron lévő termékek esetén tudjuk vállalni a gyors kiszállítást, a megrendelés elküldése előtt érdemes telefonon (+36204140000) megkérdezni, hogy a megrendelt cikkszámú és darabszámú termékeket tudjuk-e azonnal küldeni.
Sürgős esetben érdemes az utánvétes kiszállítást választani, mert bármilyen bankszámlánkra elutalt pénzösszeg beérkezésének ellenőrzése még "azonnali utalás" esetén is pár munkanapot igénybe vehet. Az utánvétes kiszállítás esetén nem végzünk ilyen ellenőrzést, mivel Ön mint vásárlónk nem előre fizet, hanem csomagja átvételével egy időben.
MEGJEGYZÉSBEN MINDENKÉPPEN SZEREPELTESSE, HOGY: "NAGYON SÜRGŐS"
Ha a megrendelését megkaptuk, ez esetben igyekszünk telefonon egyeztetni Önnel.
3.11. Hova viheti a fogyasztó a terméket, ha a vásárlást követően meghibásodott?
A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében a jótállási igény érvényesítésének helye lehet a vállalkozás székhelye, telephelye, fióktelepe és a javítószolgálat is. A fogyasztó döntheti el, hogy melyikhez fordul kijavítás iránti igényével. A módosítás célja az volt, hogy elkerülhető legyen az a gyakorlat, hogy a jótállási igény intézését a vállalkozás a székhelyére teszi, így például egy békéscsabai fogyasztónak a budaörsi telephelyre kellene utazni a jótállási igények intézése érdekében.