Termékkategóriák

Kategóriák

Csavarkulcs

Dugókulcs és kiegészítő

Impakt (gépi) dugókulcs és kellék

Nyomatékkulcs-, és sokszorozó

Levegős szerszámok

Csavarhúzó és bitfej

Fogó, csőfogó, szorító

Kőműves szerszámok

Villanyszerelési szerszám

Ütő szerszám

Vágóeszköz

Szorító, rögzítő szerszám

Mérő-vizsgáló műszer, eszköz

Szerszám tárolás

Benzines szivattyú

Benzines áramfejlesztő

Légkompresszor

Jármű javítási eszköz, felszerelés

Védőfelszerelés

Kerti szerszám

Értékvédelem

Fúrás, csavarozás

Bádogos szerszám

Csempézés, burkolás

Üvegezés

Kőműves munkák

Festés, mázolás

Asztalos munkák

Fémmegmunkálás

Műanyaghegesztés

Tetőfedés, kémény karbantartás

Felülettakarás és takarítás

Vízvezetékszerelés

Biztonságtechnika

Rögzítőeszköz

Mérőeszköz

Állványozás

Hobbi-barkács

Munkavédelem

Fogók

Fúrás, csavarozás, vésés

Villanyszerelés

Autószerelés, járműjavítás

Tároló és szállító eszközök

Kerti munkák

Háztartási kellékek

Fürdőszoba felszerelések

Konyhai felszerelések

munkaeszköz | kéziszerszám webáruház

Bilincs 10-16 mm

Bilincs 10-16 mm
2 év garancia
Értékelés:

Cikkszám: TOY-73562

Ár: 209 .-Ft Egységár: 209 .-Ft /darab
+ Véleményt írok
A termékhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!

Gyors infók

1143 Budapest, Gizella út 22.

Nyitvatartás: lásd itt


Telefonszámok:

+36204140000

+36204147000

E-mail cím:

szerszam(kukac)inch.hu

Hasonló termékek

Bilincs 8-12 mm

Bilincs  8-12 mm Ár: 209 .-FtEgységár: 209 .-Ft /darab

Kiemelt termékek

Kalapács üvegszálas 400 g

Kalapács üvegszálas 400 g Ár: 2 190 .-FtEgységár: 2 190 .-Ft /darab

Seegergyűrű fogó belső …

Seegergyűrű fogó belső egyenes 180 mm Ár: 1 990 .-FtEgységár: 1 990 .-Ft /darab

Gyakori kérdések

3.12. Hogyan értesül a kereskedő a szervízben történő kijavítási lehetőségekről?

A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá eső termékek esetében a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást, kereskedőt a termék kijavítását követő öt munkanapon belül a javítás elvégzéséről. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni erről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása előreláthatóan tizenöt napnál hosszabb időt vesz igénybe, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a javítás várható idejéről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása nem lehetséges harminc nap alatt, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül.

1.3. Előreutalás esetén mi van, ha nem érkezik meg időben a kifizetett küldeményem?

A küldemények érkezése három okból lehetséges, hogy a várt időszakban nem érkezik meg: a) a legvalószínűbb, hogy még nem adtuk fel, mert a rendeléséből valamelyik tétel nem volt raktáron. Ilyen esetben emailben értesítjük vásárlóinkat, így ez elvileg nem lehet váratlan. b) körülbelül minden 10000. küldeményt elveszíti a futár, ha ez véletlenül az Ön csomagjával fordulna elő, erre az esetre biztosításunk van. Önt annyi kár éri csak, hogy a futár/megrendelő értesítésétől számítva újabb 2 munkanap lesz az újbóli kézbesítés időtartama. c) előfordulhat, hogy mi hibázunk a küldeménnyel, viszont a küldemény az összekészítés során több fázisban is regisztrálásra kerül, így gyorsan kiderül bármilyen hiba. Ha mi bármilyen hibát észlelünk a fentebbi esetekből, azonnal értesítjük Önt e-mailben vagy telefonon. Ha Ön észlel hibát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon: szerszam(kukac)inch.hu +36204147000

1.4. A megrendelést követően pillanatokon belül kaptam egy (automatikus) levelet a rendelésemről, ez visszaigazolás, hogy minden rendben?

Az automatikus visszaigazolás kizárólag a rendszer által küldött érkeztető, azt jelzi, hogy a megrendelését sikeresen elküldte, a rendszer befogadta azt. Továbbá már az automatikus érkeztetőben szerepel a rendelés össztömege alapján kikalkulált szállítási díj, ami valós információ. Ezután, amint kollégáink feldolgozzák a rendelést, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, visszaigazolást küldünk. Az előreutalás választása vagy személyes átvétel esetén érdemes megvárni a visszaigazolásunkat, mert nem tudjuk minden esetben automatikusan garantálni, hogy megrendelése azonnal átvehető/küldhető, bár a termékeink 90-95%-a azonnal elérhető.