3.7. Milyen módon állítható ki jótállási jegy?
Továbbra is megmarad a lehetőség, hogy papíron, nyomtatott formában adja át a jótállási jegyet a fogyasztónak a vállalkozás. Azonban a vállalkozás dönthet úgy is, hogy a jótállási jegyet elektronikus úton adja a termék mellé, mind online vásárlás, mind üzletben történő vásárlás esetén. Az elektronikus úton átadott jótállási jegyet nevezzük e-jótállási jegynek. A vállalkozás dönti tehát el, hogy papír alapon vagy elektronikus formában adja át a vásárló részére a jótállási jegyet. Az e-jótállási jegyet legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon kell átadnia a vállalkozásnak a fogyasztó részére. Az e-jótállási jegy érkezhet e-mail formájában vagy letölthető dokumentumként vagy felhasználói fiókba küldöttként vagy applikáción keresztül. További újdonság, hogy az elektronikusan átadott számla egyben jótállási jegy is lehet abban az esetben, ha tartalma megfelel a jótállási jegyre vonatkozó összes előírásnak.
3.12. Hogyan értesül a kereskedő a szervízben történő kijavítási lehetőségekről?
A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá eső termékek esetében a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást, kereskedőt a termék kijavítását követő öt munkanapon belül a javítás elvégzéséről. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni erről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása előreláthatóan tizenöt napnál hosszabb időt vesz igénybe, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a javítás várható idejéről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül. Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása nem lehetséges harminc nap alatt, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül.
1.1. Mit tegyek, ha a küldemény határidőhöz kötött, nagyon sürgős?
Csak a raktáron lévő termékek esetén tudjuk vállalni a gyors kiszállítást, a megrendelés elküldése előtt érdemes telefonon (+36204140000) megkérdezni, hogy a megrendelt cikkszámú és darabszámú termékeket tudjuk-e azonnal küldeni.
Sürgős esetben érdemes az utánvétes kiszállítást választani, mert bármilyen bankszámlánkra elutalt pénzösszeg beérkezésének ellenőrzése még "azonnali utalás" esetén is pár munkanapot igénybe vehet. Az utánvétes kiszállítás esetén nem végzünk ilyen ellenőrzést, mivel Ön mint vásárlónk nem előre fizet, hanem csomagja átvételével egy időben.
MEGJEGYZÉSBEN MINDENKÉPPEN SZEREPELTESSE, HOGY: "NAGYON SÜRGŐS"
Ha a megrendelését megkaptuk, ez esetben igyekszünk telefonon egyeztetni Önnel.