2.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
1.7. Miért ilyen meglepően kedvezőek az árak?
Tévedés, hogy mi lennénk a legolcsóbbak, gyenge minőségű termékeket ennél olcsóbban is be lehet szerezni.
Azonban az, hogy egy ilyen kizárólag minőségi termékkörből álló szerszámválasztékot ilyen kedvező áron tudunk adni, annak köszönhető, hogy nagyon kedvező költségstruktúrával, magas hatékonysággal, a folyamatokat komplex informatikai háttér segítségével automatizáltan intézzük. Így a termékek árának különben jelentős hányadát kitevő, rárakódó költségektől mentes az árazási politikánk.
A legkisebb értékű termékektől eltekintve általában még kiszállítással együtt is jobban megéri így nálunk vásárolni. Amennyiben pedig kisebb értékű vásárlást szeretne, és Budapesten meg tudja oldani valamelyik címünkön a személyes átvételt, akkor az egy kedvező megoldás lehet Ön számára.
3.11. Hova viheti a fogyasztó a terméket, ha a vásárlást követően meghibásodott?
A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében a jótállási igény érvényesítésének helye lehet a vállalkozás székhelye, telephelye, fióktelepe és a javítószolgálat is. A fogyasztó döntheti el, hogy melyikhez fordul kijavítás iránti igényével. A módosítás célja az volt, hogy elkerülhető legyen az a gyakorlat, hogy a jótállási igény intézését a vállalkozás a székhelyére teszi, így például egy békéscsabai fogyasztónak a budaörsi telephelyre kellene utazni a jótállási igények intézése érdekében.